Bio.lt kuria naujos kartos Ecos tvarumo prekės ženklą bei ženklinimo sistemą.

Šiuo metu yra nepakankamas skaitmenizuotų paslaugų teikimas ekologiškų produktų rinkoje ir vartotojų pasirinkime. Vartotojai susiduria su sunkumais norėdami išsirinkti ekologišką ir tvarų produktą. Šią problemą sprendžiame pasiūlydami inovatyvų sprendimą, kuris padės įvertinti ekologiškumo ir tvarumo aspektus produktuose, pateikiant pasiūlymus ir alternatyvas, suteikiant visą informaciją apie prekę.

Mūsų sprendime suteikiamos paslaugos padėtų vartotojams pasirinkti ekologišką, biodinaminį ir tvarų produktą. Siūlome mobiliąja programėle lengvu būdu skenuoti prekių asortimentą bei pasirinkti tinkamiausią prekę. Didelių prekių kiekių ir duomenų analizei naudojame dirbtinį intelektą (DI), t.y. mašininio mokymosi algoritmus bei kompiuterinės regos taikymą.

Vartotojas skanuoja pakuotes (visą prekių lentyną, vizualų vaizdą ir informaciją, įpakavimą, etiketes ar brūkšninį kodą), mobilios programėlės (App) ir išmaniojo įrenginio kameros pagalba nuskaito produktų vertes, ingredientus, sudėtį, kilmę, galimus alergenus ar cheminių elementų (pvz. trąšų, konservantų) pėdsakus.

Programėlė pateikia vertinimą ECOS skalėje, kuri graduoja rezultatus nuo A iki F. Įvertinant produktų sudėtį pateikia asmeninius pasiūlymus vartotojui, padeda rasti jam tinkamiausią produktą. Ekologiškumo įvertinamas per visas tvarumo kategorijas: CO2 pėdsako įvertis, transportavimo priemonės ir atstumas, ekologiškos medžiagos, tvarumo ir darnumo principų laikymasis gamyboje, naudotos cheminės medžiagos, konservantai, įmonių gaminančių produktus tvarumo įvertinimas, įmonių greenwashing‘o („žaliasis smegenų plovimas“) aspektas, ir t.t.

Kita opi problema rinkoje yra per mažos etiketės, nesilaikoma reikalavimų pateikti aiškiai visą reikiamą informaciją apie produktus ir prekes (Lietuvos vartotojų institutas, Ekologiškų produktų marketingo tyrimas). Tokios problemos sprendimo Lietuvoje nėra, trūksta tvaraus skaitmeninio vartotojų informavimo, kuris užtikrintų pasirinkimo laisvę ir įvairovę.

Sekančiame etape, siūlysime dietas, sveikos gyvensenos priemones, asmeninės sveikatos rekomendacijas, kurios prisidės prie asmens sveikatos pagerinimo.

Pasiruošę savo klientams padėti išsirinkti tvarų ir ekologišką produktą.